Pocket Scrap - Team Skaraborg

Välkomna till vår blogg för Pocket Scrap - Team Skaraborg!
Eftersom alla inte har Facebook så tyckte vi att vi också skulle ha en blogg för alla er som inte kan se all info där.
Här lägger vi kontinuerligt ut information, bilder, event mm.
Mvh Pocket Scrap - Team Skaraborg

tisdag 10 november 2015

Sari Hänninen

Det är väl även dags för en presentation av Sari Hänninen som kommer att hålla de två kurserna under vår Scrapbookingmara den 19 mars i Skövde så här kommer den:

"Jag gillar att papperspyssla med både handgjorda kort, fotolayouter, project life/pocket page scrapbooking (fotoficks-scrap), heminredningsdetaljer m m. Därtill är jag barnsligt förtjust i att stämpla på olika sätt - kollagestämpling, maskningsstämpling m m. Jag har stämplat motiv och färglagt dem aktivt sedan hösten 2006, och det känns som att jag hela tiden hittar nya och roliga sätt att pyssla på!
Jag har inspirerat hos Kortmakaren, Scrapbruket, Scrap & Hobby, the Greeting Farm, Vilda Stamps och Wild Orchid Crafts. Jag är sedan några år inspiratör hos både Scrapbruket och Vilda Stamps. Jag har också på senare tid börjat designa textstämplar åt Vilda Stamps."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar